welcome...

Wednesday, October 13, 2010

Sukarnya meluahkan perasaan..

Susahnya nk meluahkan perasaan xkira la suke ke geram ke sakit ati ke...
hmmm...aku cuba utk tidak menyakitkan ati org ln..tp kdg2 terlepas gk..cmner nk wat..
skang cm nyesal wt cmtu...patut ke aku simpan je atau luahkan je pe yg terbuku..
konsep aku selagi leh sbr aku sbr jer..tp klu dh ilang sbr..hmmm...terluah lah perkataan yg akn menyakitkan ati org ln...lebih baik senyap jer..tp aku ade sore xkn nk senyap jer..
cmner nie..adoiii...berdiam diri lebih baik...kurang dose..tp aku manusia biase...tahap sabar yg ade terhad...bhye gk simpan jer perasaan kang tibe2 meletup cm gunung berapi..ahah...dushhhhhh..adoii...mintak maap sume yg kecik ati ngan aku...aku cume insan biase...tegur2 lah...dari xtegur aku lg xthu ape slh aku..

( mule2 kesok la kne tegur tp nti aku renung blik..hehe..muhasabah diri la ayat comelnya..)

0 comments:

Post a Comment