welcome...

Wednesday, July 28, 2010

Bisnes..Bisnes...

Sem nie aku dh start buat bisnes kecil2 kecilan..
semestinay menjual barang yg berkaitan dgn wanita..
nape aku terlibat dlm bisnes nie..
saje nk cari pengalaman..mane thu boleh bukak bisnes sendiri nanti...
seronok jugak lah bile jual tudung2 nie..dan mmg puas ati bila tgk customer2 pakai..
dan terserlah lah keayuan msg2..hehe..
nk thu customer2 aku..
semestinya.. kwn2 aku di SEGARAMAT nie..
roomate, housemate..classmate..hihi..
tq kwn2 coz sudi membeli..
tapi serius aku katekan mmg dorg supportive..hehe..
tanpa mereka tersadailah tdg2 aku nie...
terima kasihhhh...
..mmg klu xminat mmg penat nk amik stok tiap minggu..tp tulah pengorbanan yg perlu aku lakukan demi sebuah pengalaman..
terima kasih..abd ipar ku a.k.a supplier yg rajin melayan kerenah aku yg byk komen tntg permintaan customer2 nie..

p/s: hahaha..nk tgk model2 tdg aku..tunggu !!!

0 comments:

Post a Comment